نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: از خرداد که مقام معظم رهبری مجلس را  مجلس جوان، انقلابی و پرتحرک خواندند حملات بیهوده به مجلس شروع شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه به عنوان مخالف با طرح نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار کرد: مجلس در راس امور است و رهبر انقلاب همیشه اعتقاد داشته اند که قوه مقننه قوه اساسی کشور است. هر ساله در ۷ خرداد امامین انقلاب تاکید بر قوت مجلس دارند. مجلس نشانه جمهوریت نظام است و نباید مجلس را تضعیف کنیم. 

وی در ادامه بیان کرد: در همین چند روز اخیر و از خرداد که مقام معظم رهبری مجلس را  مجلس جوان، انقلابی و پرتحرک خواندند حملات بیهوده به مجلس شروع شد تا مجلس را از کار بیندازد.   نباید با دست خودمان مجلس را تضعیف کنیم. امروز مردم تقاضای حل مشکلات اقتصادی را دارند. امروز گوشت، لبنیات، فولاد و ... گران شده است.

نوروزی خاطر نشان کرد: امروز مردم از ما انتظار دارند طرح‌هایی به مجلس بیاید که مشکلات مردم را کاهش دهیم. مردم در امرار معاش خود مانده اند این طرح چه مشکل و چه دردسری را از مردم  حل می‌کند؟ باید به جای این طرح‌ها مرکز پژهش‌های مجلس، کمیسیون اقتصادی، کمیسیون اجتماعی و برنامه و وبودجه پای کار گرانی محصولات بیایند نه اینکه مجلس را تضعیف کنیم.

این نماینده مجلس افزود: باید با رای بالا با این طرح مخالفت شود و در در این طرح تامل بیشتری بشود. فردا آیندگان مجلس انقلابی یازدهم را قضاوت خواهند کرد. این طرح خلاف اصل ۸۵ قانون اساسی است. آزادگی نماینده یعنی اینکه در اظهار نظر آزاد باشد ولی با این طرح حریت نماینده زیر سوال می رود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار